tirsdag den 19. november 2013

Vores første give away

Efter et par uger på bloggen kan vi jo se, at der kigger masser af skønne mennesker forbi! Tak for det - det er vi glade for.
Vi kunne rigtig godt tænke os at få jer som faste læsere. Derfor har vi besluttet at lave en lille Give Away.


Og vi synes I skal have noget rigtig guf!!

Se bare disse smukke billeder af tøjet i butikken:








Lækre frakker, fantastiske tasker, smykker, støvler, sko, tøj... alt sammen af fantastisk kvalitet - med masser af sjæl.
VINDEREN AF GIVE AWAY TRÆKKES NÅR VI NÅR 100 FASTE LÆSERE ELLER MANDAG D. 23/12-2013
DER ER ET GAVEKORT PÅ 200 KR TIL SOUL SHINE PÅ HØJKANT
MAN SAMLER LODDER PÅ TO MÅDER: 1 LOD  VED AT BLIVE FAST LÆSER - ENTEN PÅ GOOGLE FRIENDS CONNECT (TJEK SIDEBAR) ELLER VIA BLOGLOVIN (IGEN TJEK SIDEBAR). OG SÅ SKRIVER MAN NATURLIGVIS EN KOMMENTAR TIL DETTE INDLÆG, NÅR MAN HAR MELDT SIG TIL - HAR MAN IKKE EN BLOG, SKRIVER MAN LIGE SIN MAILADRESSE, SÅ VI HAR MULIGHED FOR AT KONTAKTE VINDEREN.
MAN KAN FÅ YDERLIGERE 2 LODDER VED AT REKLAMERE FOR GIVE AWAY'EN PÅ SIN BLOG MED BILLEDE OG LINK - BRUG GERNE DET ØVERSTE BILLEDE.

Er du allerede fast læser skriver naturligvis bare en kommentar i kommentarfeltet - så er du også med i lodtrækningen om gavekort til butikken.

Altså 3 mulige lodder. Og så skal jeg jo huske igen at minde om, at man ved at være fast læser på bloggen støtter et godt formål, lige som man gør når man køber tøjet i butikken. Vi skaber arbejdspladser til mennesker med sårbare psyker, som har brug for et mentalt venligt arbejdsplads. Vi kender alle en ven, veninde, far, moder, søster eller bror som har bragt stress og depression tæt ind på livet af os - lad os skabe rum til at disse mennesker atter kan lade deres sjæle skinne.

Let your Soul Shine

17 kommentarer:

  1. Helt klart ville jeg ønske at I var fysisk tættere på mig ;)

    SvarSlet
  2. Tak - det vil jeg så gerne - og du er naturligvis med i lodtrækningen...

    SvarSlet
  3. Med 3 lodder siger sig selv!!!

    SvarSlet
  4. Har nu meldt mig som fast læser og deltager gerne i din give away ;-)
    Juliejensen73@icloud.com

    SvarSlet
  5. deltager med 1 lod
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  6. 1 lod til mig og tillykke med jeres blog

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Og skriv gerne hvad du synes vi kan bruge bloggen til...

      Slet
  7. Jeg vil også gerne følge med og har tilmeldt mig som fast læser:-) Og så vil jeg glæde mig til at besøge jeres spændende butik næste gang jeg runder Århus.
    Altså 1 lod til mig!
    lisabrask@live.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Du skal være så hjertelig velkommen!! Og tak for tilmeldingen!

      Slet
  8. Så blev jeg også fast læser:) min mail er ingridnohns@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Velkommen til - du har et lod i puljen!

      Slet
  9. Så blev jeg også fast læser :)
    ymerkage@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Så, ligesom mange andre, er jeg nu også blevet fast læser :-)
    clara.veronica@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Og velkommen til! Dit lod er i puljen...

      Slet